Poziom intelektualny ruchu narodowo-radykalnego rośnie!

25 Paźdź

Mam na to niezbite dowody! Oto krótki przegląd komentarzy nadesłanych w ostatnim okresie przez członków ruchu narodowo-radykalnego na mój blog. Są one tak słodkie i tak wymowne, że nie mogłam się oprzeć, aby się z wami nimi nie podzielić. To oczywiście tylko mały wycinek kompleksowej „korespondencji”. Powinien jednak starczyć, aby rozpoznać zdycydowany rozwój myśli narodowo-radykalnej w naszym kraju.

Jako, że nie miałam do tej pory czasu odnieść się do przytoczonych poniżej komentarzy, czynię to teraz jednym ciągiem…

Komantarz 1: „Ty homonazistko!”

Odpowiadam: „Co misiaczku?”

Komantarz 2: „Leczyć się lewackie bydło!”

Odpowiadam: To jak w końcu: mydło czy bydło?

Komantarz 3: „Wypierdalać brudaski, przejedziemy po was jak walec po maśle”

Odpowiadam: Walcem po maśle? Nie za dużo w tym radyklano-narodowego heroizmu?

Komantarz 4: „Wiem, że chciałabyś żeby cię Puhakka wytarmosił, ale jesteś taka brzydka, że nawet les-koleżanki ciebie nie chcą”

Odpowiadam: Po pierwsze, Puhakka niech tarmosi swojego małego Adolfa. Po drugie, moje les-koleżanki lecą na mnie na maxa, więc pudło. Po trzecie, skąd mogłeś wiedzieć czy jestem brzydka czy nie, skoro ostatnim razem, gdy ci skopałyśmy (z moimi les-koleżankami) tyłek, miałyśmy hustki na twarzy, naziolku?”

Komantarz 5: „Tak w ogóle to jak spędzasz czas wolny?”

Odpowiadam: Patrz odpowiedź powyżej.

Lukrecja Sugar

Skomentuj

